Martin Gajdoš, ředitel strategie a business analýzy Unipetrol na Foru Elektromobilita říká: "Problém pro uživatele vodíkového automobilu v Česku je nulová infrastruktura. Je to zásadní oblast, kterou je potřeba rozvíjet. A dále je také důležitá ekologická výroba vodíku. Zelený vodík je vyrobený za pomoci obnovitelných zdrojů energie, šedý vodík pochází z fosilních zdrojů. A modrý vodík, a to je zajímavé, má širokou škálu způsobů výroby, ať už ten konvenční, nebo doplněný technologií na zachytávání nebo zpracování CO2, který při procesu vzniká. Odpadním materiálem je pára a ta zase může být využita k výrobě vodíku. Záleží tedy na tom, jak se evropská regulace k tomuto tématu postaví."
Tento článek máteje zdarma.
Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení.
Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články.
Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení