Dnešní podnikatelské prostředí je charakteristické velkou mírou nejistoty a dynamiky, na které jsme v Česku nebyli řadu let zvyklí. Analýzy společnosti CRIF, které mapují aktuální trendy na českém trhu, tuto kombinaci nejistoty a dynamiky ukazují na konkrétních statistikách. Na jedné straně se zvyšuje počet firemních bankrotů, zatímco na druhé straně s podnikáním začíná více lidí.

V podobných dobách je pro každou firmu důležité, aby měla ve svém portfoliu co nejvíce důvěryhodných klientů s dobrou platební morálkou. Zároveň je cílem snad všech firem neustále rozšiřovat své portfolio. V tuto chvíli ale naráží na problém, kde nové kvalitní klienty hledat. Firem je na trhu nepřeberné množství, ale ne se všemi je dobré navazovat spolupráci.

Dávno odzvonilo době, kdy hromadné oslovování firem a domlouvání schůzek přes call centra byl efektivní způsob, jak se dostat se svými produkty nebo službami do nové firmy. Není cílem ani oslovovat velké množství potenciálních klientů, v tomto případě jde až na prvním místě zejména o kvalitu.

Náklady, které se pojí se získáváním nových klientů, rostou – ať už si obchodníci oslovují nové klienty sami, nebo je využito právě zmíněných call center. Obchodníci se mají věnovat samotnému obchodu, kontaktu s kvalitními firmami, a ne často marnému brouzdání po internetu a hledání, komu zrovna dnes zavolají.

Vše dokáže vyřešit aplikace Margo, která pomáhá svým uživatelům najít důvěryhodné obchodní partnery.

Budujte kvalitní klientskou základnu

Základem pro podnikání je existence kvalitní klientské základny, na kterou je možné se spolehnout ve všech směrech. Od hladkého uzavření obchodu až po včasnou úhradu za dodané služby nebo zboží. Se stávajícími klienty se pojí určité zkušenosti, ale i ty je jistě vhodné v měnících se tržních podmínkách prověřit.

Díky aplikaci Margo můžete provést hromadnou analýzu portfolia – zjistit, jestli se nezměnila platební morálka, nezhoršilo hodnocení kreditního rizika nebo nedošlo k dalším změnám, které by do budoucna mohly negativně ovlivnit fungování obchodně-dodavatelského vztahu.

Najděte nové spolehlivé klienty

Pokud máte klienty, se kterými jste spokojeni, je možné dohledat nové potenciální zákazníky, kteří jsou podobní těm stávajícím. Vyhledávání funguje na principu podobnosti – do aplikace je nahráno stávající portfolio klientů, systém vše automatizovaně zpracuje a dohledá firmy, které odpovídají zadaným parametrům.

Aplikace Margo obsahuje informace o všech českých a slovenských firmách. Dohromady je jich přes tři miliony, tudíž výběr je skutečně široký. Díky více než 300 filtrům najde jistě každá firma obchodní subjekt, se kterým by se ráda pustila do obchodování.

Organizujte obchodní kampaně

V Margu najdete i obchodní nástroj, ve kterém je možné nastavit cíle dle libosti, průběžně sledovat postup jednotlivých obchodníků a vyhodnocovat efektivitu obchodní kampaně. Vše je přehledné, uživatelsky přívětivé a snadno dostupné.

Aplikaci je možné propojit přes API do interních systémů, aby se informace zbytečně neduplikovaly na několika místech.

Margo – smlsněte si na trhu

Aplikaci Margo oceníte, ať už ji bude používat jeden člověk, nebo třeba stovky uživatelů. Je ideálním řešení pro malé firmy, korporáty i státní správu. Každý v ní najde potřebné individuální využití. V aplikaci najdete i videonávody, díky kterým snadno projdete celou cestou za ideálními klienty.

Ať už se rozhodnete využít jakýkoli nástroj pro výběr klientů, nebo si budete vytvářet vlastní seznamy, myslete na to, aby výsledné řešení zejména šetřilo váš čas, který pak můžete efektivněji využít na oslovování prověřených perspektivních klientů a na samotné obchodní schůzky.

Pokud byste se o aplikaci Margo chtěli dozvědět více, navštivte naše webové stránky. Zde si můžete objednat i bezplatný zkušební přístup.